Friday, November 2, 2007

红烧排骨


这是
Mary师姐所教的红烧排骨,真的很吃。 我先生吃了之后也赞不绝口 Mary谢谢您

14 comments:

Unknown said...

Mami Wu,

Wow! Very fast acting to learn from Mary.佩服!The taste must be very good.

Nicole Hah said...

hi Mami Wu,

哇~~~手脚好快哟!这个红烧排骨真的是很好吃,我只会用齿颊留香啊! 嗯~~~

Anthony said...

mami wu;

"红烧排骨" very tempting, you and mary can conduct cooking classes ...hahaha

Sherrie said...

Mami Wu

好像还没什么人知道你今天煮红烧排骨, lucky me, 应该有我的份了吧?谢谢

if u really conduct class, dun miss me out...

MamiWu said...

Joanne,
Thanks for visiting,
The taste is really nice.

MamiWu said...

nicloe,
你已偿过,就象你形容的“齿颊留香”
让人难难以忘怀!

Anthony,
我还没资格conduct cooking classes,
因为上面还有好多师傅。

Xueli,
sorry,因为太好吃了,已被我先生和俩个宝贝吃完了!
要开课还轮不到我。:)

Somewhere in Singapore said...

your 红烧排骨 makes me saliva dripping liao.. there's still 排骨 in my fridge, must cook it one of these day...

MamiWu said...

somewhere,

择日不如撞日,马上行动吧!:)

said...

mami wu,
虽然我是不吃猪肉的,不过你的红烧排骨看起来是美味的咯!

Eileen said...

Mami Wu,

单看外表,就让我食指大动。

MamiWu said...

bg,
难到你是“素食”者??

Eileen,
就是看到mary post的照片那么诱人,
才会跟她讨食谱。

Margaret said...

哇,你的"红烧排骨"做得好美哦. 我有尝过Mary师姐的"红烧排骨",非常美味可口,连auntie Irene 也赞不绝口。

franlanto said...

Ah Wu啊Ah Wu,
真是青出于蓝哦! :)

MamiWu said...

magaret,

这都要多谢我们的《玛丽师姐》,
没有她提供食谱,
那能品尝到这美味可口的”红烧排骨“。

Mary,
我怎么敢和你比,
还有很多要向你学习。^_^